Annas funderingar genom livet...

juletid

2008-12-15 @ 22:51:13

Känns som att det blir lite överdoserat nu med inlägg. Har inte varit så mycket på ett tag, varit så mycket annat...

Har absolut ingen julkänsla, men det är ju inte så konstigt. Det ser ju precis likadant ut ute som det gjorde i oktober.. grått trist och blött!

Var till Ida och Per för någon vecka sedan. Å då hittade vi en underbar liten "julbutik". Det va en massa tomtar och andra krafs som har med julen att göra.










sovande tomte i hängmatta.


Vackra julblommor som nu tyvärr har gjort sitt.. ingen större ide att
införskaffa nya heller då jag inte firar jul på denna ort.


Men om en vecka går turen norrut och mot det som kommer att bli ett underbart slut på detta år/ början på nästa år! Kommer att vara ledig i 14 dagar, å det har jag nog aldig varit förut.. det enda som klår denna ledighet är semestern som jag tog ut i somras, å då var det hela tre veckor ledigt... Risken är dock att jag kommer att klättra på väggarna men vi får se till att hålla oss aktiverade. om inte annat så med förberedelserna inför nyår!!!!

Nä nu är det dags att knoppa.

Take care!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Nu kommer du snart, längtar sååååå//mutti

2008-12-22 @ 16:54:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback