Annas funderingar genom livet...

snart andra advent

2008-12-04 @ 21:33:36

Dagarna bara flyger iväg. veckorna bara tar slut hela tiden. helg igen och denna veckan kommer den att tillbringas i Varberg.
Kommer att åka ner imorron fredag å sen tillbaka till sthlm på söndag. Det roliga är att jag ska åka buss dit.. det tar bara! sex timmar!!! :)

Är lite sura på sj, som att jag skulle vara den enda. men jag blir så irriterad när det inte går att boka via nätet. Har man den tjänsten så skall den väl fungera! Så nu kommer jag att åka iväg utan att ha någon returresa.. men det går nog att fixa på något sätt!

Annars så är det saker som händer som ger huvudbry. Och det går dessutom i ett rasande tempo. Men det är väl så, händer något så händer allt på en gång. Fortsättning följer på måndag så vi får väl se vart man står då... :) Ja, jag vet, hemlighetsmakeriet är jättestort, men det är så av förklarliga skäl.. thiihii

Nä nu ska väskan packas..
sweet dreams!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback