Annas funderingar genom livet...

Utmanad!

2008-12-15 @ 22:01:35

Vet inte riktigt om det är meningen att några av mina vänner menar mig som den som de utmanat. Men jag tolkar det så å svarar snällt på frågorna... :)

Tre saker jag inte kan vara utan: Min Familj, Vänner och Kärlek

Tre saker jag ångrar: Finns nog inte så mycket som jag gjort som jag ångrar... brukar inte ångra saker.

Tre saker som gör mig glad: Mina Vänner/Familj, En vacker solig dag, God mat.

Tre saker som gör mig arg: Orättvisa, Skitsnack och ... 

Tre människor jag beundrar: Mina föräldrar och min Mormor

Tre saker jag skulle vilja göra: Resa jorden runt, eller ialla fall resa mer, Tatuera mig och Lära mig att känna mig nöjd.

Tre maträtter eller ingridienser jag gillar i köket: Kycklingsallad, min underbara med pesto och massa annat gott, Sushi och en god Köttbit

Tre Tv program jag ser: Sedan flytt så tittar jag inte så mycket på tv, destomer på film.

Tre saker jag har med mig i livet: Erfarenheter, Kunskap och Självinsikt.

Tre saker på önskelistan: Finansieringshjälp till vår NY-resa, Mer tid med Familj och Vänner, En vit underbar jul!

Tre bloggar jag utmanar: Cissi, Ida och Jannice

Lycka till tjejer!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingela

Jag menade iaf dig :) Härligt att vara ledig två veckor. Jag åker hem till Hoting på lördag och kommer tillbaka till S-vall på juldagen. Sen jobbar jag mellan juldagen och nyår, hoppas man hinner se dig något! Kram

2008-12-16 @ 21:33:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback