Annas funderingar genom livet...

å utanför bara regnar det

2008-11-19 @ 17:45:33

Och jag har varit hemma ännu en dag, febern har inte varit så påtaglig idag men däremot har halsen gjort sig påminnd om att den finns... :(
Dagen har innehållt följande:
sovmorron, läääänge!
ett försök att vädra lite då det känns så instängt när man bara andas samma luft hela tiden.. detta slutade med att jag satt med tjocksockor och mössa på mig under täcket eftersom fönstret inte ville stängas sedan när det var färdigvädrat.. fick ringa till min jourhavande allt-i-allo, läs pappa, men han kunde ju inte göra så mycket eftersom han är 40 mil bort! men jag fick till slut igen fönstret, men hjälp av det som jag tänkte använda från början... våld!
sen har jag bara legat och degat, tittat på många avsnitt av bonde söker fru, eftersom jag inte sett ett enda avsnitt denna säsong. Och det 'är ju ingen som utmärkt sig spec än så länge. men det kommer säkert.

Dagens middag, ska testa en salladsmix som jag hittade i frysen på ica för några dagar sen... denna tillsammans med kyckling och aioli kan bli riktigt bra! På bättringsvägen nu när man är sugen på mat! Utvärdering kommer senare...









xoxo

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback