Annas funderingar genom livet...

Snart är det jul..

2008-11-30 @ 16:49:03

Första advent idag och stjärnan står i förnstret. Blir så mysigt när man tänder en massa ljus och så lyser stjärnan så fint. Men så mycke mer pynt än det kommer det nog inte att bli. Har allt mitt julpynt i Sundsvall och sen kommer jag ju inte att vara här över jul och nyår så det känns lite överkurs att pynta för en tom lgh.
Däremot så sitter det en grotesk julkula i fönstret i köket. Det är min hyresvärd som satt upp den och jag antar att det är för att vara snäll och för att hjälpa mig få lite julkänsla, men när jag tittar på den är det som att jag vill bojkotta julen.. ska försöka ta ett kort på den och lägga ut så kanske ni förstår vad jag menar. Men det är bara om det går att knäppa kort på den, om den får plats på bilden! :)

Annars så har Anna varit här i helgen. Vårt uppdrag var att hitta en blåsa till nyår, och om det gick bra! Hur nöjda som helst. Kommer att bli såå bra! Var helt slut efter vår heldag på stan igår så det blev pizza på Hut och sedan hem å dega lite i soffan, men det va hur skönt som helst så jag klagar inte!
Nu har hon åkt hem och det blir så tyst i lägenheten då, inte för att hon pratar så spec mycke eller för ovanligt mycket oväsen, men det blir som en konstig tystnad ändå... men vi ses snart igen!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback