Annas funderingar genom livet...

Utvärdering

2008-11-19 @ 19:56:32

Så var man mätt och belåten. Och måste säga att jag är mycket positivt överraskad.
Det får helt klart godkänt. Bra smak och helt ok koncistens.
Detta kommer jag definitivt att köpa igen, hur bra som helst att ha i frysen. Det gick fort, såg bra ut och var gott. SUPER!
Åt det tillsammans med stekt kyckling och så kokade jag lite pasta för att fylla ut, nästa gång ersätter jag nog pastan med bulgur eller couscous.:)

Nu ska jag se Bonde Söker Fru, har ju inte sett några avsnitt "live" förut men gjort en snabb upphämntning idag.. brukar ju jobba till halv nio på onsdagar så det är därför det varit lite svårt att hänga med. Men nu så...

Ha en trevlig kväll

//A

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback