Annas funderingar genom livet...

v.45

2008-11-04 @ 14:56:33

Ledig dag idag tisdag.. Stockholm är grått och det är 6 grader ute.
Tog rejäl sovmorron imorse och låg kvar i sängen ända tills kl 11. Jätteskönt! Klädde på mig efter lunch för att ta en skön promenad, men den blev inte långvarig, det va svinkallt ute!!

Åker till Sundsvall i helgen, födelsedagsfirande i efterskott var tanken, men nu är det inställt. Utgång med anna och co på lördagen, ska bli hur kul som helst och jag längtar.
Å så får jag ju integlömma att det är farsdag på söndag, men har redan införskaffat en fin fin present med hjälp av "ett ombud" :)

Ha en bra tisdag

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Ja jag längtar också tills du kommer hem, kommer bli en fab lördag!! å Cissi om du läser detta..kom du med på lördag!! blir superskoj..ska fixa några nya ispåsar ;)

2008-11-04 @ 15:12:07


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback