Annas funderingar genom livet...

va var det jag sa..

2008-11-18 @ 12:54:11

... hemma idag med halsont och feber... vakande i morse helt genomsvettig och kände att det inte kommer att gå att genomlida en hel dag på jobbet.. är ju lite svårt att smita undan och vara för sig själv.
Hoppas bara att de klarar sig utan mig idag, men det tvivlarjag egentligen inte på....
Nä ska nog ta och krypa ner i sängen å titta på en film, kanske rent av sova en stund... Huvudet är såååå tungt.

ta hand om er i höstrusket, utanför mitt fönster spöregnar det. Hur är vädret hos dig?

xoxo

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Nämen, är det din tur nu. Jäkligt. Du får krya på dig!

2008-11-18 @ 18:13:15
URL: http://ciber.blogg.se/

Postat av: Moi

Cissi: tror att det är du sin smittat mig... för vi har ju setts så mycket på senaste tiden :)

2008-11-18 @ 19:45:35

Postat av: Anonym

Men lilla gumman, krya på dig. Sömn och mycket vatten är bästa medicinen/mutti

2008-11-18 @ 21:58:20

Postat av: Malin

Haha ja ! okej, jag hatar inte Ikea.

ja det är bra med mig, hur äre själv då?

Jag ska börja plugga lite kurser har jag tänkt nu : )

Hur har du dig i Sthlm då? ;D

2008-11-19 @ 16:30:49
URL: http://malinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback