Annas funderingar genom livet...

Är det sant?

2008-10-12 @ 20:38:59

Ännu en vecka har gått och tiden bara flyger iväg.
Helgen har varit jättemysig, Mamma och Ida har varit här och vi har bara myst på. Eller vi, ska kanske skriva dem istället, eftersom jag har jobbat hela helgen... Det har varit min första jobbhelg och det var lite typiskt att det skulle vara just denna helg. Men men det var mysigt ialla fall. Ida kom redan i torsdags och vi hade hela den dagen på stan. Det blev några varv, och kontokorten lyste röda!!! :)
Mamma slöt sig till storstan och gjorde oss sällskap från söndagen. Jag jobbade hela helgen 8-17 så gästerna har fått roa sig sjäva hela dagarna, men det var sååå skönt att komma hem igår lördag och maten stod uppdukad på bordet. Inte bra att bli så bortskämd!

Annars så flyter allt på bra. Idas Per har varit en vecka i Schweiz och spelat europa-cupen. Gick väl inte som de hade väntat sig men jag tycker att han är jätteduktig och hoppas på en bra utveckling i superligan...

Till helgen så ska jag å Anna gå på konsert. Eller jag vet inte om man kan kalla det för konsert, kanske bättre benämning med show. Det är ialla fall Lena och orup som är attraktionen.
Ska bli kul, och jag hoppas på lite goda drinkar efteråt :) Har ju faktiskt dryck kvar sen vi va till Danmark i somras.. Handlade så mycket atthjulen på väskan vek sig! Ha hahaha men tanken med en dramaten var ju god!
Kommer att åka till Sundsvall redan på torsdag kväll å åter till storstaden på söndagen. Vet inte riktigt om jag kan säga att jag bor i Stockholm, är ju aldig här på min lediga tid.. så fort jag är ledig en helg så åker jag endera till Varberg eller till Svallet. Men det är skönt oxå, då är man med dem man tycker om och kan vara sig själv å bara slappa. Hoppas på att återse några "gamla" nu denna helg. Finns ju dem som man bara missa hela tiden, vi går bara om varandra .. :)

Nu är det dags att släppa ur luften ur madrassen.. eller är det någon fler som vill övernatta, funderar på att starta bed and breakfast.. :)

Ha hand om er!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback