Annas funderingar genom livet...

Det närmar sig veckoslut.

2008-10-09 @ 20:52:48

Äntligen har Ida kommit till storstan. Mötte upp henne på stationen strax efter lunch iadag.. Tåget var ca 30 minuter försenat men det gjorde inget!.
Låste in bagaget å sen drog vi en lunch på stan... det var tänkt att vi skulle knata till söders höjder efter det men vi kom inte hem förrän efter sex!
Blev så fikasugen så att vi tog en fika oxå innan vi tog tunnelbanan hemöver. Ida åt en stor, å så menar jag STOR, kärleksmums, å jag åt, gissa, en muffin! :)
Fixat en bluetooth till datorn ialla fall så nu kan jag lägga in lite bilder.. hur kul som helst!



Ida utanför mitt nya "spanställe"...



Fika på Drottninggatan


Imorron jobbar jag till fem så Ida får ta sovmorron själv
. mamma kommer att komma till Stockholm imorron för att vara här till på söndag. Det är bra så att Ida
har någon att vara med. :) De ska möta upp mig efter jobbet imorron så får vi se vad vi hittar på på kvällen.
Ska bli mysigt att hitta på något. Det som är synd är att jag jobbar hela helgen så jag kan inte vara med dem så mycket som jag skulle vilja, men det kommer nog fler gånger.

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback