Annas funderingar genom livet...

helgen närmar sig

2008-10-02 @ 22:16:25

... imorron är det fredag å jag skall jobba, trots att jag är ledig.. hmm nu börjar det igen. Men men det handlar om att rädda några andras skinn så det kan vara värt det.

Åh sen kommer ANNA! Det skall bli sååå kul. Hon kommer in till centralen vid fem så jag hoppas verkligen att jag hinner dit tills dess, annars blir hon nog tokig på mig! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir nog till att uppsöka en vinfabrik å sen gå hemöver. Fixa lite god mat å bara softa. Sen blir det förhoppningsvis andra bullar på lördagen, ingenting bokat men får väl se vad dagen mynnar ut i. Har nu inte ´träffat anna på X antal veckor å det känns lite konstigt. Vi som har umgåtts så mycket tidigare å så tar det lixåm bara slut. Eller så kan man inte heller säga, vi ska ju inte sluta umgås bara för att jag inte bor i Sundsvall längre.

Å på tal om Sundsvall så var det besök på mitt jobb därifrån idag. Jobbet kör en chef och ledarskapsutbildning varje år å ett visst antal blir "utvalda". Det var verkligen jättekul att träffa André som ska gå utb. denna gång. Hoppas att det går bra å så kommer vi att ses nästa gång ni kommer ner!

Nä nu ska jag ta på packa väskan för morgondagen, blir lite sovmorron imorron och det är välbehövligt, sover så dåligt om nätterna nu, inte bra!

Ha ett bra veckoslut!
Take care!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback