Annas funderingar genom livet...

Mexicansk afton

2008-10-02 @ 22:23:50

Kom ju på att jag har lite bilder från när vi va hos Anna, innan jag flyttade.
Hon hade fixat med en massa god mat å vi drack en massa saker som vi
inhandlade när vi var på vår roadtrip i somras.
Jättetrevligt var det så tack alla som deltog!!


Vet inte varför jag ser så glad ut, det var ju en

Vet inte varför jag ser så glad ut, det var ju en "going away" fest...




En Emma som lämnat Sundsvall för Canada, En Anna som lämnat Sundsvall för Stockholm
och en Anna som lämnat Helsingborg för att hålla ställningarna i Sundsvall.


Förstår inte varför jag skulle göra en sån min, förstör ju hela kortet. Men Anna och Veronika är väldigt fina.

Jättefin bild men jag förstår inte varför jag måste förstöra den med den minen...
Typiskt! Men Veronika och Anna gör sig mycket bra på bild.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emma

åh, vilken bra fest det var!

Tror vi är så glada för att jag precis hällt upp nya drinkar åt oss...

2008-10-23 @ 23:11:38
URL: http://emigranterna2008.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback