Annas funderingar genom livet...

Pussel

2008-10-30 @ 19:49:40



Vill bara visa denna underbara present jag fick när jag fyllde år. Det är ju ett tag sedan nu,men jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den. Det är en bild på mig från någon fest, tror att det var när vi var å bowlade med mitt förra jobb. Sedan tog Cissi, den lilla busen, detta kort och gjorde en förstoring. Och detta är ett pussel av den bilden. Den lila lappen som sitter på säger något i stilen att när jag behöver något som lättar upp stämningen och om jag får tråkigt så ska jag fördriva lite tid med att lägga pussel. Jag som ÄLSKAR att lägga pussel! tack Cissi för att du får mig att skratta minst en gång om dagen! 
Kram 

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Måste vara det bästa pusslet som nånsin gjorts. Kanske ska ringa Kärnan eller vad dom heter och fråga om dom vill börja producera. Jag har fler bilder från den där kvällen...

Den där bilden dyker upp på min mobil när du ringer, så jag blir också glad när jag ser den.

Kram

2008-10-30 @ 22:39:49
URL: http://ciber.blogg.se/

Postat av: Anna

Det är en fantastisk bild! =) ungefär i samma stil som den bild jag har då du ringer, hahaha

2008-10-31 @ 08:02:46

Postat av: Moi

Cissi och Anna: Den är helt fabolous!

2008-10-31 @ 19:10:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback