Annas funderingar genom livet...

snart är det helg...

2008-10-01 @ 20:12:11

Ett tips till dig från mig! En sida som man samlar poäng på å så sen kan man lösa in poängen mot presentkort på h&m... Medlemskapet är gratis å medlem blir du genom att klicka nedan...

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=25922

I Stockhokm har det regnat idag, men det gör inget, har ju ändå varit inomhus å jobbat. Helgen närmar sig å på fredag kommer Anna! Ska bli hur kul som helst att spendera några dagar med henne, hoppas bara att hon bor hos mig, skämtade tidigare idag om att hon skulle ta in på hotell för att hon inte orkar med mig! :)

Annars så är allt bra, börjar bli lite snuvig igen men det är väl pga vädret, det växlar lite väl mycket för min smak!
Har skadat mig igen... denna gång är det tummen som är i fokus.. har skurit mig under nageln å det gör så j*vla ont när jag använder tummen... men men det kunde vara mycket värre.

Imorgon är det sista dagen på mina "intro"-veckor, snart så får jag ta tag i det som jag verkligen skall göra, å vara med dem som jag ska vara med. Det skall bli hur skönt som helst å känns mycket bra. Fick reda på att B från Sundsvall kommer ner om några veckor å det skall bli hur kul som helst. Måste bara se till att hinna ses, vi lär nog ha ganska späckade scheman båda två, det är så det blukar vara...  :)

Tänker mycket på någon som bor några mil söder ut.. eller rättare säga sydväst. Vill att allt skall lösa sig så att du/ni kan börja leva i vardagen. Det är inte lätt när man inte har alla puzzelbitar på plats. Håller tummarna för imorgon. Hör av dig när du vet mer.

Nu är det dags att förbereda för imorron, sen till att spana in Micke P!! :)

Ta hand om er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback