Annas funderingar genom livet...

teknikens under

2008-10-06 @ 18:32:05

... trodde att jag skulle kunna ladda upp lite bilder från helgen men inte då. Varit på besök hos clas, ohlson alltså, men han kunde inte hjälpa mig. Frågade en,  tyckte jag att det såg ut som, trevlig liten kille som stod bakom disken efter en kabel att koppla ihop min dator med telefonen... Svaret jag fick va: inte vet jag, men kolla bland kablarna... ehh det fattar väl till och med jag att jag ska leta efter en kabel... jaja jag vet att jag är tjej och blond dessutom, har ju inte direkt oddsen på min sida, men såå knäpp är jag inte, trodde jag då!
Ja ja jag gick ialla fall fram till kablarna som hängde vid datatillbehör, ganska logiskt att kolla bland dessa tycker jag. Hur många varianter som helst å det är en djungel. Finns ju en liten detalj som är värd att tillägga, jag hade ju mobilen med mig, så varför kollade jag inte hur uttaget ser ut???!!! Ja, jag har inget bra svar på det, för nu sitter jag här hemma, med fel sladd!!! Ahhhhhh.

En helt annan sak, har upptäckt att det är hög spanfaktor på clas ohlson, måste börja hänga där oftare.. Hahahaaa.

Träffat Jannice en sväng på stan idag, kul, det var inte igår! Men hon flyger å flänger över hela landet nu, så det gäller att fånga henne när hon är i närheten. Hur kul som helst att träffa henne ialla fall.

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback