Annas funderingar genom livet...

Väskfantast

2008-10-30 @ 19:52:53



Fyndade denna snygga väska idag på stan. Det som inte syns på bilden är dock att den är lila!
Det jag skulle kolla efter var ju skor, men det var så mycke folk där så jag orkade inte bry mig, men när jag såg denna skönhet så gör det inget..

Värre är det med min stackars orkideé som står där bakom.. Den trivs inte alls i Stockholm, eller inte på den plats som den fått på min byrå ialla fall... :(

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Du och orkidéer erkar inte vara nån lysande kombination =) Hi Hi!

2008-10-30 @ 22:35:41

Postat av: Moi

Cissi: hur många gånger skall jah behöva säga det.. det var inte jag som dödade din!! :)

2008-10-31 @ 19:09:31


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback