Annas funderingar genom livet...

en vecka har gått...

2008-09-21 @ 19:29:51

... och det känns väldigt bra.
Har jobbat fem dagar på det nya jobbet och alla är hur trevliga som helst. Kommer den kommande veckan att arbeta på andra avdelningar och det innebär att jag kommer att jobba lite andra arbetstider.. kommer att börja kl 06.00, och då sluta kl 15.00. Det passar bra eftersom jag skall åka hem till Sundsvall på fredag. Det är en av mina älsta vänner, Sara, som skall döpa sin lilla son Albin.
Åker hem till mamma å pappa på fredag å så åter till storstan på söndagen.

Denna helg har jag inte heller varit på plats här i Sthlm. Min syster som flyttat till Varberg skulle flytta å då kallades eliten in.. :) Mamma gick lös på städningen och jag fösökte så gott det gick organisera upp det hela. Men jag tror att det blir mycket bra. En jättefin lägenhet är det som de fått tag på och bara de gör ett litet ryck så kommer de inom kort att vara i fas med ordningen oxå.

Annars så har helgen gått så ofantligt fort, åkte ju ner till Varberg vid lunch på fredagen och kom tillbaka till stockholm för ca en timme sen. Men måste ju säga att det är ofantligt smidigt att flyga!

Nä nu är det nog dags att förbereda morgondagen. Skall passa på å boka lite biljetter inför helgen oxå.

take care!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback