Annas funderingar genom livet...

...

2008-09-14 @ 16:53:43

13 grader och mulet. Det är väderläget just nu på söder...
Dagen har spenderats på följande sätt:
- sovmorron
- god frukost
- promenad till Tcentralen vi Gamla Stan.
- besök på apoteket, införskaffat lite förkylningsartiklar
- promenad tillbaka till Östgötagatan för att avnjuta god Sushi (sen lunch eller tidig middag om man vill det)
- lite plockande i min nya lya, måste ju få ordning här någon gång.
- sitter nu här och funderar på hur jag skall fördriva kvällen.. såg att det är några program på tvn ikväll så det
blir nog bra.
Blev medbjuden på fotboll ikväll, Hammarby- Kalmar, men jag avböjde. Känner mig inte vidare kry i kroppen så då är det inge vidare att stå å frysa några timmar utomhus. Tror jag ska ta mig ett varmt bad istället.

Måste bara lägga upp denna bild, blir sååå glad när jag ser den!

Tre tjejer å en kamera...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback