Annas funderingar genom livet...

Första dagen...

2008-09-15 @ 20:27:54

Jag klarade det!
Första arbetsdagen på nya jobbet är avklarat, och det gick hur bra som helst.. Alla är så trevliga och positiva så det känns bra. Men idag har vi mest bara gått runt och skrapat på ytan, det har varit mer att känna lite på pulsen.
Min chef M är mycket bra och verkar vara lik mig i sitt tänk, hoppas bara att det inte kommer att bli allt för många kollisioner. :)
Denna vecka kommer att ägnas åt att vara på min avdelning, och till att lära känna mina närmaste.
Kanske skall berätta, för er som inte vet, att jag arbetar i den stora blå boxen i Kungens Kurva, även kallat IKEA. På den avdelning som jag är finns det ca 50 medarbetare och 3 chefer av olika rang, varav jag är en av dem.
Kommer från en liknande position uppe i Sundsvall så det känns ändå som att man har lite i ryggraden, men det är sååå många nya ansikten så det är nästan det som är värst, och roligast!
Välkomnades av en stor kram av en miss M imorse. Hon arbetar i ett projekt och har varit mycket uppe i Sundsvall under det gångna året. Kul att se ett bekant ansikte. Synd bara att hon måste leta upp någon ny att pumpa på info.. hahaa.


Nä nu måste jag ta å tända lite ljus, är sååå kallt här så att fingrarna fryser till is.
Take care!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej skönt att första dagen är gjord och att allt funkade med resor och allt//mom

2008-09-15 @ 21:33:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback