Annas funderingar genom livet...

Högtidsälskare

2008-09-29 @ 21:44:45

Ja det är jag vet. Det har under flera års tid varit en diskussion i vår familj huruvida vi skall fira jul eller inte. Mamma vill helst åka bort någonstans, men både jag och min syster sätter oss på tvären till det. En jul skall firas hemma med familjen, men skall äta gott å dricka gott å bara rå om varandra. Å jag hoppas att det blir så även iår. Det som jag kan sträcka mig till är att vi skär ner på julklapparna, för det är bara ett stressmoment i vilket fall.
Så i år är det mindre julklappar men fortfarnade okej att äta skinka och gravad lax!

En annan sak som kommer att bli annorlunda detta år är min födelsedag. Jag fyller år imorron och firar den med att jobba sent. Men det är väl lika bra, vad skulle jag annars göra? Har redan blivit uppvaktad av mamma å pappa och av famor å farfar.

Anna kommer ner till helgen, det skall bli så kul! Kommer ner redan på fredag lunch, å jag är ledig fredag så det passar hur bra som helst. Åh va kul vi ska ha å va massa skit vi ska snacka... :)

Nä nu är det dags att knoppa, det är ju en dag imorgon oxå, Åh det är ingen vanlig dag för det är Anna´s födelsedag, hurra hurra hurra! :)

Ta hand om er!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

GRATTIS, "storrumpen" på din födelsedag. Massor med kramar från mamsen och papsen.

2008-09-30 @ 16:54:35

Postat av: Anonym

GRATTIS "storrumpen" här kommer massor med kramar från mamsen och papsen

2008-09-30 @ 17:01:59

Postat av: LillaSyster

Grattis på födelsedagen! Kram från Lillrumpen

2008-09-30 @ 17:47:47
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/

Postat av: Emma

vink grattis vink :)

2008-09-30 @ 18:15:42
URL: http://emmanylund.bogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback