Annas funderingar genom livet...

klantarsel

2008-09-23 @ 21:33:44

har en uppsvullen högerhand! Skulle skyna mig till Tbanan imorse å slog i handen så att den är toksvullen.. varför ska man hålla på å skynda sig, det blir inge bra då!
Annars så är allt bra, börjat komma igång med div. projekt på jobbet så det är skönt.

Pratade med A förut, om att människor inte kan bestämma sig. Ibland så passar det, å i nästa sekund så passar det inte.
Varför vill man både äta kakan och spara den samtidigt? Ja det är märkligt det där. Vad är man rädd för, och hur ska alla andra runt omkring förstå när det passar sig och inte.. Jag är bara 25, snart 26, å jag kan tänka mig att det kommer att finnas många sömnlösa nätter framför mig då jag skall försöka lösa dessa mysterium.

Kanske fixat lokal till nyår... ska försöka svänga förbi och kolla på den i helgen. Ska hem till familjen då så då kan jag försöka svänga förbi å kika. Hur bra som helst verkar den för det finns allt glas och porslin, men man kan fixa med egen mat å dryck. De flesta andra ställen som vi kollat på har "paketpriser" å då måste man köpa mat och dryck av dem, å det vill ju inte vi! :)

Over and out

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Men det var väl kanske inte så jättenödvändigt :p

Mår handen bättre nu?

2008-09-24 @ 22:44:47
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback