Annas funderingar genom livet...

Snart är allt som vanligt igen, not

2008-09-14 @ 19:59:24

I morgon är första dagen på mitt nya jobb. Detta är ju som sagt anledningen till att jag flyttat från Sundsvall till Stockholm.
Kommer att jobba inom samma företagsom tidigare och det känns som entrygghet. Då vet man, eller ialla fall hoppas man, på att värderingar och attityder är desamma.
Det som känns extra skönt är att jag kommer att få gå runt på olika avdelningar under en tvåveckorsperiod. Det är bra så att man får bygga upp ett kontaktnät och komma in i den nya verksamheten.
Omställningen med att flytta och att inte ha alla omkring sig på samma sätt känns konstigt, känns som att man är helt isolerad...
Känns lite grann som att det är första skoldagen imorron, väskan är packad, håller nu på att planera vad jag skall ha på mig, å det pirrar lite i magen när man tänker på vad som skall hända. Tror du jag får några kompisar? :)
Om inte så har jag några guldkorn "hemma".

En helt annan sak! Miss A och jag hade ju en fabulous nyårsfest förra året och jag kan tänka mig att allas förväntningar är skyhöga... Och vi kan ju inte göra dem besvikna, så vi har redan nu börjar fila på inbjudningarna, korten kommer att dimpa ner inom en relativ snar framtid. :)
Bilden nedan är från förra året, två vackra värdinnor, innan vinet kickar in!
Temat förra året var svart/vitt, och nästa alla höll sig till det. Men vad årets blir är fortfarande en hemlighet, men det kommer att bli såå bra!
Tanken denna gång är att det skall bli lite större och lite bättre, men det kommer att vara minst lika kul. Anna, vi måste ha en julgran, så att vi har nånstans att slänga strumpbyxorna! Haha

Värdinnorna


Nä dags att fortsätta planera och förbereda inför imorron, so long!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hallo, är det bara jag som hittat hit än - det ska nog gå bra imorgon//Mamsen

2008-09-14 @ 20:32:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback