Annas funderingar genom livet...

Sommaren är ett minne blott

2008-09-13 @ 22:05:52

Nu är hösten här och det känns som att det inte ens har varit någon sommar. Hade i och för sig väldigt sen semester, men det gjorde inget för när man jobbar där jag jobbar så är det på sommaren det är som roligast.
Tre veckors semester hann jag med att ha, och det var under denna period som jag bestämde mig för att pröva lyckan i Stockholm.

Anna och jag på båten mellan Göteborg och Fredrikshamn

Det har, på många sätt varit intensiva veckor sedan det beslutet togs.
Det som jag kommer att sakna mest, förutom familjen, är mina underbara vänner. Några dagar innan jag skulle åka så anordnade "de närmsta" ett litet förvälparty...
Anna och jag.

Bild kvaliteten är väl si sådär, Cissi som knäpper med mobilen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback