Annas funderingar genom livet...

Måndag...

2008-09-22 @ 20:20:50

I´m alive! Men inte så mycke mer tror jag. Som somliga vet så satt jag på tunnebanan kl 05.11 imorse, kändes som att jag var den enda i stckholm som var vaken då. Men det har gått över förväntan! Visst jag erkänner: jag är trött som ett djur just nu, men jag kan nog med gott samvete krypa ner under täcket om en stund. Dagen har varit jätterolig och alla har varit så hjälpsamma och förstående. Men det har verkligen gått i 180! Tycker att en kommentar idag var klockren: det märks att du är från Norrland, van att ta i å så.. jaha måste man vara från norrland för att vilja arbeta så att man inte somnar på stället.. :)

Annars kommer veckan nog att bli sig lik.. kommer att arbeta dessa tidiga pass varje dag å det är skönt, då hinner man med en massa annat efter jobbet. Denna vecka måste jag inhandla en doppresent, vad sjutton köper man till en kille?

nä nu blir det till att fixa klart lite här. Har köpt jättefint tyg som jag skall spänna upp på enram, kommer att bli hur bra som helst. Måste köpa en kabel till mobilen så att jag kan lägga in lite bilder...

So long!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ida

Jag måste erkänna att jag är väldigt imponerad av att du orkar kliva upp sådär todidg :)

Du kan alltid köpa det som alla andra köper, en sagobok :P

2008-09-23 @ 09:53:17
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/

Postat av: Ida

Det skulle stå: tidigt

2008-09-23 @ 09:54:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback