Annas funderingar genom livet...

Underbar helg

2009-04-12 @ 14:59:25

Varit i Varberg och firat helgen.. eller firat och firat. Vet inte om man kan säga att vi firat påsken, men vihar umgåtts och haft det trevligt ialla fall..
Men det har blivit lite firande oxå då det blev vinst för Warberg i fredags, vilket betyder att det är SM-final i globen på lördag. Hela familjen kommer till estocolmo och det är ju så typiskt men jag jobbar i helgen! Surt.

Helgen har varit underbar. Solen har lyst från en klarblå himmel och det har varit riktigt varmt i luften. Självklart så har jag bränt min blekfeta hud!!! Men det gör inget, förhoppningsvis så kan det bli lite brunt av det innan det är färdigt. Om inte annat så syns det ju ialla fall att jag varit i solen, fina sollinjer.

Nu väntar några timmar i bilen. Åker med mamma och pappa till Sthlm och sedan åker de vidare till Sundsvall.
Imorron väntar jobb.

Hoppas ni haft en lika underbar helg som jag och att ni njuter de sista dagarna av ledighet!!!

Kram

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ida

Hehe, ja verkligen jättefina sollinjer ;P

2009-04-12 @ 22:42:02
URL: http://idaleyonberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback