Annas funderingar genom livet...

vädergudarna är på min sida

2009-04-09 @ 10:06:44

Kan ju säga så här.. jag åker åt rätt håll!
Lämnade för ca 2 timmar sedan ett grått och tråkigt stockholm, nu är det blå himel och SOL! Detta kan bli en riktigt lyckad helg... Känner att det skulle va skönt med lite sol och värme nu...
Pratade med Varbergs trä, syster jobbar där, och hon sa att det va riktigt fint väder där.. me like!!

Nu är det avklivning för de som ska vara i Skövde, jag får glatt sitta kvar ett tag till...  

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Jag håller mig till att vara fet-blek i påsk. Tycker det är charmigt.

Så solen är inget jag behöver... =P

Dimma här i norr.

Ha det gött!

2009-04-09 @ 17:45:17
URL: http://ciber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback