Annas funderingar genom livet...

Hälsning från Kap Verde

2009-12-15 @ 12:49:46

vad ska man säga.. vi har kommit fram till Kap verde och möttes av tunga moln och regn..
För att krydda till det lite så har vi råkat ut för lite saker på vägen. Flygningen gick dock bra. 7 timmar då det var medvind. KOmmer fram till vårt mål och då har min väska pajjat. Ett av hjulen har lossnat. Och alla som känner mig vet ju vad min väska brukar väga.. :)
Kom så fram till hotellet efter många om och men, och det verkar som att det är fel hotell. Vi säger inget. Har hamnat på ett 4 stjärnigt hotell med all inclusive. Äter och dricker så det står ut genom öronen. Bor i ett hörnrum med direktkontakt med stranden. kunde vara värre.
Bra mat och bara några få insekter. Jag hanterar dem bättre än va Johan gör. hehe
Nu när klockan börjar närma sig 11 så spricker himlen upp och vi får nog senarelägga vår "stadstur" och satsa på stranden istället. Vet ju inte när man ser solen nästa gång.

Till saken hör att reseledaren berättade att det aldrig regnar här på vintern. Men just den dagen vi kommer hit då ska det göra det. Så typiskt.

Mer info kommer senare då vi har lite mer tokigheter att berätta. :)
Må gott!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Ojdå, vilket oflax med väskan! Vad har hänt mer då!?

2009-12-15 @ 23:07:29
URL: http://ciber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback