Annas funderingar genom livet...

Fredag

2009-02-06 @ 21:40:09

Ida hämtade mig på stationen i Gbg. Gick hur smidigt som helst.
Vi skulle ju ändå till Kållered så det va ju lika bra att göra så med tanke på hur försenat allt blev. Några timmar av idéfiskande och mycke ha-vilja så va vi klar på IKEA och Ida va lite fattigare så åkte vi mot china sea i Varberg.
Självklart fick de se mitt fina personalkort i Kållered så man skulle kunna säga att Ida är skyldig mig några hundra.. :)

God kinamat och slappande i soffan känns ganska lagom för en fredag.
Vilken tur att jag tog med mig datorn.. Ida sitter vid sin i soffan, jag sitter med min i andra hörnet och Per sitter vid sin i "datarummet".

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Haha, det trodde du alltså inte om mig anna? men du ser, jag har mina dolda talanger! ;D Jasså? du befinner dig i gbg du, mys! hur länge blir du där då?

2009-02-07 @ 16:31:40
URL: http://malinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback