Annas funderingar genom livet...

busy

2009-01-12 @ 23:01:36

framöver kommer det att bli en hel del konkande..
åker hem till sundsvall i helgen för att fira pappas födelsedag. helgen efter jobbar jag, sen ska jag åka till sundsvall igen och gratta mormor som fylle 82, sen är vi inne i feb, å då ska jag åka ner till Ida och Per i Varberg, helgen därpå kommer hela familia till mig och vi skall umgås alla tillsammans! och sen är det jobb igen å sen är det mars.
Vet inte hur mars kommer att se ut men jag tror att det kan bli en händelserik månad.  :)

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kicki

Trevlig blogg du har, den ska jag besöka oftare än jag gjort hittills =)



Jag saknar också kommentarr på min blogg, det är ju faktiskt ett sätt att kommunicera om ganska ensidigt =)



Kramis salamis // Kicki

2009-01-14 @ 12:19:19
URL: http://kicki.mortsjo.com/#home


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback