Annas funderingar genom livet...

I´m back!

2009-01-05 @ 21:19:25

Tillbaka till verkligheten igen.. eller snart ialla fall.
Åkte idag tåg tillbaka till Sthlm, blev lite lat när jag kom fram till centralen å tog taxi den sista biten, men det va värt sina 100 kronor!
Väl hemma så tänkte jag bara softa och ta det lungt, men så blev det inte. upptäckte ganska snart att jag hade bokat fel dag på tvättstugan. Jag som tänkte att morgondagen skulle gå till att städa och tvätta å lite sånt. Men den planen sprack ju väldigt snabbt.
Upptäckte dock att det fanns ett hål ikväll. Så fort ner med tvätten och nu är det hela avklarat. Dessutom så passade jag på att springa och handla lite oxå i samma veva, så nu finns det även lite mat i detta lilla skyffe!

Annars så är det sig ganska likt, förutom att det är riktigt kallt ute. just nu -11.
Inne i mitt rum är det oxå ganska kallt, vill inte gå efter vad termometerna visar (13,6) burr.

Nä nu ska jag ta å fixa och trixa lite.

take care

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback