Annas funderingar genom livet...

Jungel

2009-01-11 @ 12:45:06

Hej hopp!
Men vad är det för öppningsfras? :)

Helgen har bara sprungit förbi. Varit ledig och det har varit skönt. Gillar tystnaden och att bara göra ingenting. Men risken är, som min mamma sa under julhelgen, att jag kommer att bli en ensamvarg....
Tror inte att det finns någon risk. Har väldigt mycket människor runt mig på dagarna, på jobbet, och därför kan det vara väldigt skönt att vara ensam och bara rå om sig själv nån dag.

Nu har det löst sig med boende, kanske inte ska säga så för då går det väl åt pipan med något. Känns bra, och det blev riktigt billigt.. :)

Har ju bestämt mig för att stanna kvar här ytterligare ett tag. Har ju en brytpunkt i mars som gör att jag har möjlighet att återvända till mig tjänst i sundsvall, men har nu som sagt tagit beslutet att det inte är aktuellt. Under den gångna veckan har det dykt upp saker som gör att det inte känns som ett alternativ längre. Så, nu är det bara till att söka boende. Någon som har något tips om billig hyres/köpes- lägenhet inom storstockholm. Tips mottages med varm hand!
Kollat runt lite och det finns mycket ute, om man har en obegränsad plånbok!
Men vi får se vad som händer, ska kolla runt lite och höra miv för, har några objekt som är mer intressant än andra.

Nä nu promenad runt kvarteret.
Ha en fab söndag!

//A

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Kul att höra att du trivs och tänker stanna kvar i Stockholm. Sundsvall finns alltid kvar vettu! Så tänker jag! ;D Vart bor du nudå? Och är det något speciellt område i Stockholm som önskas? Kram!

2009-01-11 @ 15:05:43
URL: http://malinos.blogg.se/

Postat av: Malin

Absolut! Jag kan kolla lite jag med se om jag hittar något som kanske skulle vara intressant ;D Sköt om dig! Kram

2009-01-11 @ 15:47:39
URL: http://malinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback