Annas funderingar genom livet...

nu så

2009-01-07 @ 19:27:00

är det igång igen.. Vardagen!
Första arbetsdagen efter långledigheten är avklarad och tycker nog
att det har gått mycket bra. Inte några större smällar.  :)

Jobbar nu två dagar till och sedan är det helg.. Har fortfarande inte kommit på vad jag ska göra.
Känns lite konstigt att vara ensam nu när man under två veckors tid har varit uppi andra hela tiden, 24/7,
men det går nog bra.

Grammisgalan ikväll på tv4. Får se om man orkar se den eller om det blir en film i sängen istället.

xoxo

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

vardagen ja..men hade mycket hellre haft ledigt hela veckan =) varit så hemskt segt att kliva upp både igår och idag..tur det snart är helg så man får sova ut..men då vaknar jag väl tidigt bara för det =)

2009-01-08 @ 08:03:38

Postat av: Malin

Hur lever livet i Stockholm? Trivs du fortfarande? :D Sköt om dig! KRAM!

2009-01-10 @ 11:48:07
URL: http://malinos.blogg.se/

Postat av: Malin

Jadå , jag sköter mig alltid ! : )

Det blev massa plugg nu istället när det blev s dåligt med jobb! men det är rätt kul med variation. Är ju ett tag sen man satt i skolbänken ändå :P Hur var julledigheten i Sundsvall då? KRam

2009-01-10 @ 16:59:18
URL: http://malinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback