Annas funderingar genom livet...

sökande

2009-01-23 @ 23:02:04

efter nu bostad. Varit på några visningar men måste nog byta jobb för att kunna klara av det.. ekonomiskt alltså... ett annat alternativ är att hitta en sambo! Men de är inte lätt att hitta.. :)

Har några fått span på några nya objekt. Visning igen på måndag. Tänker dra med mig Åsa igen.. Hon tycker att det är så roligt. hon är ju ledig i helgen så hon skulle gå å kolla på söndag oxå.. :) det är bra att man har spanare ute, hoppas att hon står för en del av insatsen oxå. :)

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Haha, det blir ju så när man blir ingift i innebandyvärlden! :P Nicke spelar ju innebandy, så jag har lärt mig med åren att gillar´t, och det gör jag nu!. Mjölby såklart, haha iofs Div.2. Annars kan jag väl säga Varberg då ;D



Anna and the Anna in the Big Apple, kuung! :D

jag vill också åka. Jag måste. Dyrt?



Sköt om dig! KRAM

2009-01-24 @ 13:08:45
URL: http://malinos.blogg.se/

Postat av: Malin

Ja, det var det jag misstänkte! ;D

2009-01-25 @ 00:23:30
URL: http://malinos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback