Annas funderingar genom livet...

helgen bravader

2009-07-19 @ 11:13:22

det slår aldrig fel, jag har bränt mig på ryggen...
A óch jag lågoch solade igår i gräset, somnade på mage och det va så skönt eftersom solen va bakom moln och det fläktade skönt.. hem och duscha för att sedan möta upp A´s föräldrar och syster för ett glas vin i solen. hur mysigt som helst.
Inhandlade jordgubbar på hötorget till kvällen och sedan stressa hem för att fräscha till sig.
Det är då det avslöjas, jag ser ut som en polkagris på ryggen, skapliga solmärken efter bikinin.
Maria mötte upp oss här hos mig och vi drack lite gott innan vi åkte in till stan för mat.
Gick på TapasBar i gamla stan. Hur god mat som helst och en massa sangria.
Regnet gjorde intågande när vi satt och åt men minskade tills det va dags att skiljas för hemfärd.

Nu befinner vi oss i ett mätt lyckorus då vi har ätiti croissanter till frukost. nybakta i min ugn!!! :)

slapp i sängen väntar nu!!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback