Annas funderingar genom livet...

semestern fortsätter

2009-07-11 @ 22:57:22

färdats100 mil söderut.
befinner mig just nu hos min syster i Varberg.
Lördagen har bjudit på fint väder och nu framåt kvällen har det kommit lite regn, men det gör inget, huvudsaken är att det försvinner tills imorron.. :) (håller alla tummar jag har för att det ska bli fint imorron)

Annars så kommer nog inte veckan att bestå av så många måsten, förutom att jag ska åka hem till 08 på fredag för då väntas finfrämmande... :)

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Finfrämmande..låter trevligt =) nån jag känner?

2009-07-12 @ 19:48:34

Postat av: svar

vet inte om du känner henne.. en trevlig tjej från min hemstad är det.. och hon är en jävel på att göra sangria.. ja jag vet jag har fått dille på sangria... :)

2009-07-12 @ 23:23:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback