Annas funderingar genom livet...

bönhörd

2009-06-16 @ 10:15:20

idag skiner solen!

Ledig idag och det som händer just nu är inte mycket.
Väntar på att klockanskabli elva så att jag får gå ner och tvätta...
Jag och en viss person ringer bara om varandra, inte bra...vill verkligen prata med honom!!!
Det skulle göra att man slipper fundera så mycket.

Jobb en och en halv dag till denna vecka, åker uppåt på torsdag. Sedan firas midsommar tillsammans med familjen i Sundsvall.

åhh no! nu måste jag möblera om på balkongen, solen håller på att försvinna bakom huset... Idag när jag öppnade balkongdörren, vilket jag inte gjort på ett par dagar pga det härliga vädret... så luktar det såå illa så jag trodde jag skulle kräkas. Bambumattan är ju typ dränkt här på golvet och det är ju inte så att det rinner undan då det är cementplatta under... hmmm undra hur jag ska få till detta... nu har jagflyttat bort alla möbler och försökt vinkla mattan så att den kan torka av lite sol.. 

have a nice day! 

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback