Annas funderingar genom livet...

Jobb på fritid

2009-06-28 @ 14:27:03

Lördagen i bilder...


På Djurgårdsfärjan på väg mot Liljevach´s. Åsa Henrik och Jenny 


Sara Johanna och Åsa


Passade på att avnjuta en lunch i skuggan på Blå Porten. Henrik och Sara i paltkoma


Fick tjata hela dagen på att jag ville dricka sangria, och jag fick till slut min vilja igenom.. :)


Dagen avslutades med en sväng på söder. Kvalitetshäng vid Bergsunds strand, som avslutades med en gigantisk pizza! (duken matchar inte riktigt min klänning)

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jankan

Åh! Vurma!

Mitt andra hem ligger ungefär 50 meter ifrån det där fina blommiga bordet! Och du, klänningen är jättefin!!!

2009-07-05 @ 12:14:15
URL: http://yanie.blogg.se/

Postat av: Anna

Jaha det är på den sidan det ligger.. då bor ni nästan granne med stabil-guy. :)

tack, klänningen är fin men inte i närheten av det där bordet... hahaaa

2009-07-05 @ 14:04:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback