Annas funderingar genom livet...

Bilder del 2

2009-03-28 @ 19:29:29

ja då tar vi fram lite fler bilder.. det är bara det att bakom varje bild finns typ fem till på samma objekt eller samma miljö :)


Min överslaf, med fina rosa öronproppar. Är inte riktigt beredd att berätta hela historien, måste bearbeta den mentalt först. Men har ni tur så kanske den kommer snart. Men det är vldigt fina öronproppar ialla fall.


Mexicansk restaurang men underbara frozen Marg. Dessa med jordgubbe. Finsällskap av Jonas denna kvall.





Staty of Liberty. Åkte på vattnet framför henne. Guidad tur på floden, kul att se staden från ett annat håll.












Massa sevärdheter, Rockefeller center, Public Libary, Empire State och MoMA



Kändisspaning på 42th. Madame Tussaud, eller hur det nu stavas.


Elin! jag har hittat min långa mörka amerikan. Men visst ser han lite åksjuk ut va.. ? :)

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

haha, men kanoners anna :D då kan ja verkligen sluta leta! Hoppas ni hade det super, själv ska ja upp med mamma om ca 3 veckor :) åååh så jag längtar. Har vart kanonväder här idag med sol och ca 20 grader varmt, våren är verkligen här nu! Vi hörs!!

2009-03-30 @ 01:59:07
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/

Postat av: Tess

Alla behöver en Mumin!

Både barn och vuxna älskar Tove Jansons sympatiska karaktärer från Mumindalen. Arabias designer Tove Slotte-Elevant har formgivit de underbara muggarna med Muminteckningar i original. Välkommen till Mumindalen!

så kika in tävlingen i min blogg och vinn Mumin mugg/skål



lycka till...

2009-03-30 @ 02:04:31
URL: http://misstessan82.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback