Annas funderingar genom livet...

länge sen sist..

2009-03-06 @ 21:34:03

oj, vad det har gått många dagar sedan jag senast var inne här...
händer en hel del just nu.

Som sagt, förra helgen var det utgång med trevligt sällskap, plus att det va bra underhållning. Lovade ju ev att lägga ut lite bilder men efter lite mer undersökande så blir det nog inga bilder, skärpan va lite sådär.

Måndag morgon kom taxin och hämtade mig på östra lång. flyget skulle lätta 06,40. Frida satt redan in taxin, och dessutom va hon vaken! :)
Sen har det varit fyra intensiva men skitroliga dagar. Bygget av nya varuhuset i Uppsala är i full fart och om ca tre veckor skall allt vara klart. Finns lixåm ingen marginal då det är inigning 1 april!

Torsdagen blev det flyg igen upp till svall.
Här är det kvalitetshäng som gäller. Planerad myskväll ikväll fredag blev inställd pga sjukdom, men det kommer fler tillfällen.
Morgondagen väntar med inflyttningsfest i NJurunda, ska bli hur kul som helst! Är sååå läge sen vi sågs Cicci (hahahaa)och jag!

Annars så är det rejäl nedräkning till vi åker till NY nu... bara 15 dagar kvar!!!!
Ska bli sååå kul. längtar! Varit å hämtat mitt pass idag, höll på att åka dit för vårdslöshet i trafiken utanför polisstationen, men det försvann för att man har rätta känningarna... Hahahhaaaa

Ha en trevlig fredag!
puss puss

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

15 dagar..känns helt ofattbart..vi som väntat i 10 månader =)

2009-03-06 @ 23:10:56

Postat av: moi

Ja men jag vet.. det är inte klokt! Men det är sant!

2009-03-07 @ 00:11:10

Postat av: moi

kom på en sak Anna: be nice imorron. :)

2009-03-07 @ 00:11:36

Postat av: Cissi

Hrmp... Jag laddar för fullt nu inför ikväll. Jag undrar om Anna ÄR nå nice idag. Ska bli intressant att höra sen. C U soon!

2009-03-07 @ 14:37:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback