Annas funderingar genom livet...

Personlighetstest.

2009-03-13 @ 17:17:06

Gjort ett personlighetstest, som jag hittade på Emmas blogg. Här är resultatet:

Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Tycker nog att det stämmer ganska bra faktiskt.. Gillar det där med att en karriär som skulle kunna passa mig är hemmafru. Haahaaa

Är du intresserad? Gör testet själv!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Det där testet stämde inge bra alls på mig...

2009-03-13 @ 18:58:19

Postat av: Motti

Hej tjejen, hoppas ni får det bra over there. Var rädda om Er, gå inte på ngr bakgator som vi gjorde i Miami. Puss och kram/mom

2009-03-19 @ 22:07:31

Postat av: Johanna

Haha du kanske ska satsa på att bli hemmafru åt nån rik man? ;) Det låter mer som något jag skulle kunna tänka mig! Själv passade jag tydligen som bland annat militär!! Skulle vilja se mig med ett gevär och springa runt i skogen jag! :P

2009-03-25 @ 15:42:28
URL: http://johannaahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback