Annas funderingar genom livet...

Veckorna går fort

2009-03-13 @ 13:43:28

Många klagar på att det uppdateras så dåligt här.. men det hånder inte så mycket så det finns inget att skriva om. Å tankarna som snurrar i huvudet är inget att dela med sig av.

Idag är det fredag, fredag den 13 till och med! andra gången under 2009, som det är fre den 13é.
Hemma från Uppsala och fyra intensiva dagar med uppbyggnad. Det är så himla kul men invigningen närmar sig med stormsteg och man skulle kunna säga att vi bara har nästa vecka på oss.. V 13 är det nämligen avlämning så då skall det mesta vara klart... åhhh hur ska vi hinna?!

Idag har det inte hänt mycket. Har inte ens klätt på mig än, och klockan är 20 i två... Men det enda som jag har på agendan idag är att gå på banken. Glömde mitt bankkort och leg i Uppsala, så måste på banken och ta ut pengar.. det va inte igår man gjorde det, men det ska nog gå bra.

Sju dagar kvar tills vi åker till NY!!! Anna kommer ner till mig redan på torsdagkväll å sen lättar vi på fredag. Ska bli så skönt hoppas bara att man kan slappna av så att inte tankarna är i Uppsala.. :) Det ska nog gå bra det oxå!

Helgen bjuder på fredagsslapp, lördagspartajj och söndagsförberedning! Sen är det måndag igen!!!

Ha en bra dag
XOXO

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback