Annas funderingar genom livet...

En glad tvåa

2009-05-07 @ 18:44:48

Idag har vi haft en så kallad Ledardag på mitt jobb. Detta innebär att alla chefer har samlats och aktiverat sig hela dagen.
10.00 träffades vi och fick en adress. visade sig att det va till ett ställe alldeless utanför Råsunda. Agenda för dagen innehöll MINIGOLF! Blev indelade i 15 grupper och i dessa skulle vi tillsammans tävla mot varandra. Jag hamnade med min chef Peter, Ställföreträdande Varuhuschef Mattias och Möbelchef Göran. VIlket dreamteam!!! Mattias va överlägsen och vi hade inte en chans att hänga med i hans hålputtning. Men jag va inte så långt efter, utan gick därifrån som stolt tvåa i vårt lag. Däremot så räckte det inte så långt i den sammanslagna poängligan... vissa va verkligen "proffs".. Men det har varit en mycket bra dag med många skratt och även några glädjetjut. Avnjöt en härlig lunch Backstugan tror jag det hette. Mycket trevligt ställe som även serverar brunch så det kan absolut vara ett kort att testa någon söndag...
Kommer kanske att lägga ut lite bilder från dagen senare.. Kabeln ligger nerpackad i resväskan...

Nu, på tåget norrut för begravning imorron.. kvalitetsmys med syster som kommer från varberg oxå.

härlig torsdag!!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback