Annas funderingar genom livet...

mitt i helgen

2009-05-09 @ 22:39:31

Solig helg i sundsvall denna vecka.
Begravning igår fredag. Sovmorron och fika hos kusin med familj idag lördag.
Morgondagen innebär hemresa vid sextiden. Innan det så vet jag inte riktigt.
Kommande vecka kommer att innebär mycke jobb och lite nöje, Tänkte att jag ska försöka
börja packa lite inför flytt, får väl se hur det går med det.
Hann med en tur på stan idag.. skulle lämna tillbaka en tunika, men kom ändå inte tomhänt därifrån tomhänt. Fyndade en väst på Cubus...


Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Du måste ju visa nå bilder från nya lägan. Eller har du inte fått tillgång ännu? =) Nyfniken!

2009-05-19 @ 22:36:20
URL: http://ciber.blogg.se/

Postat av: Cissi

Ja hör av dig du nåt. Jag jobbar hela dan. Men jag kan nog prata en stund iallafall.

Har döpt om M till Don Juan(Med svenskt uttal) by the way =) Han gillar det nog lite tror jag.

2009-05-19 @ 22:46:33
URL: http://ciber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback