Annas funderingar genom livet...

Mitt i veckan

2009-05-27 @ 11:00:15

åhh idag är det en massa to do´s. Men det har varit en seg morgon än så länge.
Måste till Östgöta och städa, lämnar nyckeln i slutet på denna vecka.
Skulle behöva laga lite mat för att ha i frysen. Har lovat mig själv att jag ska ha matlåda några dagar i veckan men jag hatar ju att äta samma mat flera dagari rad så då måste jag ha lite att variera mellan... får väl se om det finns energi till detta senare idag, annars blir det en annan vecka!
Sen hade jag tänkt att jag skulle baka lite ikväll... måste passa på ny när jag har ett underbart kök att hålla till i. Å ev kommer Jannice och hälsar på imorron så då kan det ju va kul att ha nåt gott att bjuda på!

Helgen kommer med största sannolikhet att innehålla finfrämmande från västkusten. Ska bli såå kul, å fint väder skulle det bli oxå!
Nu: slita mig från Våra Bästa År och hoppa in i duschen.

Ha en trevlig onsdag!

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback