Annas funderingar genom livet...

oh my good!

2009-05-27 @ 21:03:54

Vad är det jag har missat?!
Slutade titta på Grey´s Anatomy för flera säsonger sedan pga att jag tyckte det blev för tjatigt och innehållslöst. Men ikväll så ska de gifta sig. ?
De som har haft on and off förhållande genom hela serien, jag fattar ingenting..
Men det är ju kul för dem, att det blir ett lyckligt slut, för det blir det väl...
Åhh det här måste jag se, verkar ha missat hur mycket som helst!

cu

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Emilia

Såg du avsnittet? Jag bölade som bara den i slutet. Tror jag börjar bli blödig på äldre dar...haha. ;)

2009-05-28 @ 17:11:05
URL: http://emiliawallberg.blogg.se/

Postat av: moi

Ja Emilia jag såga avsnittet och jag grät... gör ofta det till filmer å så, att man är så känlig..:)

2009-05-29 @ 21:20:21
URL: http://annaleyonberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback