Annas funderingar genom livet...

Litetidsfördriv jag fått av Jankan

2010-01-10 @ 21:03:26

A is for age: 27
B is for booze of choice: Rött vin och bubbel
C is for career: Ångestframkallande. Ialla fall påbörjad. Fast tjänst på IKEA Kungens Kurva som Gruppchef på Reklamationsavd. Just nu "utlånad" som Kundservicechef i Etableringsgruppen.
D is for your dad's name: Per Anders Leyonberg
E is for essential items to bring to a party: Dryck Bra humör och Läppglans
F is for favourite song at the moment: OJ! Tar den senaste jag lyssnade på senast: Black Eyed Peas - Meet me halfway.
G is for favourite game: Monopol, Othello, Kortspel
H is for home town: Sundsvall 
I is for instruments you play: Piano
J is for jam or jelly you like: Jordgubbs och Lingonsylt
K is for kids: Inga sådana än
L is for living arrangements: Här och där och ingenstans. Mån till Tors i Helsingborg, helgerna i vasastan, och min läga på Lilla Essingen står tom. Kan nog bli ändring på det snart...
M is for mother's name: Siw Kristina Leyonberg, Ericsson innan hon träffade pappsen p.
O is for overnight hospital stays: Ingen
P is for phobias: Äckliga små kryp
Q is for quotes you like: Kommer inte på nåt
R is for relationship that lasted the longest: Long time ago. Startat nått nytt som kommer hålla längre
S is for sartorial style: hmmm
T is for time you wake up: Vardagar ungefär vid halv sju. Helgerna sover jag hur länge som helst..
U is for underwear: Japp, både trosor och bh 
V is for vegetables you love: Alla sorter, har dock blivit tipsad om att jag ska hålla mig borta från röda grönsaker, får se hur det går.
W is for weekend plans: Softa på fredag. Middagsgäst på lördag och tvätta på söndag. Kan checka av alla tre!
X is for x-rays you've had: Ingen
Y is for yummy food you make: Pasta, och olika sallader. För att inte nämna sushi!
Z is for zodiac sign: Våg
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Cissi, Ida, Ingela
Ä är för älsklingstrend: Tights. Sköna trosor.
Ö är för en önskan just nu: Varmare klimat. En enklare boendesituation.

Permalink Den sanna vardagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Det fanns inget N, så jag la till Nicknames på min =)

Du kan väl lägga till det oxå. Och om du inte kommer på nåt nickname kan du ju alltid använda Kommandoran ;-)

2010-01-10 @ 22:15:39
URL: http://ciber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback